Vi bygger inte bara hus...

I början på veckan var Alva med i semifinalen i  Tiljans talanger. Jag blir så grymt imponerad av hur två 8-åringar utan problem ställer sig på scenen inför 300 personer och sjunger. Kolla klippet på Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=gfdLhl7P8S4

Alva och Siri är lediga två veckor innan jag och Eli går på semester. Det fungerar tack vare våra föräldrar som hjälper oss dessa veckor. Farmor var här måndag till torsdag och avlöstes av farfar som varit här torsdag till söndag. I dag körde Eli upp barnen till mormor och morfar på Fårö då de ska vara med på körveckan.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vad fint det blir i ert hus!! Nu är det nära, tills vi kommer!! Ska bli kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!!

2009-07-06 @ 03:38:05
URL: http://lindaishanghai.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Va det blir fiiiiint!!! Vi röstar på vitt!



Va duktig Alva var på talangjakten! Det skulle jag aldrig ha vågat när jag var åtta år!!!



//Nalle å Ida

2009-07-07 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0