Montering av kök

De platta paketen från IKEA levererades igår kväll. Det tog en timme bara att pricka av allt...



Eli var kvar till strax efter 01.00 och jag åkte hem vid 03.30 och då hade vi lyckats få ihop allt i köket så att det var förberett inför snickarnas arbete i dag.



Idag sattes allt på plats och jag tycker att det blev rätt bra. Jag var lite orolig för att det skulle kännas trångt men det gör det absolut inte. Jag är också glad att vi valde den mörkare klinkersen.



Massor av jobb återstår men vi har hela semestern på oss. Det ska monteras luckor, dragskenor och annat smått och gott. Dessutom ska tvättstugans inredning och garderobsinredningen monteras.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jaha..så man kommer inte se mycket av er då under vår vistelse på Gotland?

2009-07-08 @ 01:19:15
Postat av: Storebror

Jodå, ni är ju med och jobbar...

2009-07-08 @ 06:26:49
Postat av: Peron

Jag kan vara barnvakt medans ni jobbar på...



Tar med mig flickorna och glider runt Gotland i C70 Cab...

2009-07-09 @ 04:00:35
Postat av: Lillasyster

Vill ni ha huset klart, så är det nog jag som ska vara barnvakt och glida runt ön....:-)

2009-07-09 @ 08:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0