Mer strul...

När klinkersen kom och plattsättaren (Tord) la ut dem så såg vi att det var en rejäl nivåskillnad mellan parketten och klinkersen. Kenneth ville inte att vi skulle sätta en list vid övergången så Tord fick lägga en dag extra på att bygga upp golvet ca 1 cm vilket innebar att det gick åt 300-400 kg flytspackel extra (ca 5.000 kr till). Jag är mycket nöjd med att vi tog det beslutet då jag tror att det hade blivit ett irritationsmoment med nivåskillnaden. Tord slet på och la klinkersen i fredags och fogade i dag. När jag åkte dit för att ta bilder idag så ser jag att det saknas en platta vid dörren och tänker att det har med plattsättningsteknik att göra men ringer Tord då jag blir nyfiken på anledningen. Det visar sig dock att det helt enkelt saknas en platta så nu får vi beställa ett paket till. Det gör inte så mycket egentligen men det är lite surt då det bara saknades en platta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0