Det får inte bara flyta på heller...

Det har inte varit några större missöden så här långt. Det som dykt upp har löst sig och vi ligger som sagt var bra till. När jag var och hämtade fönsterbänkarna och kaminstenen så var jag väldigt nöjd att jag lyckades övertala Slite stenhuggeri att göra klart dem innan de gick på semester. Jag hjälpte till att bära in stenarna men sen var jag tvungen att åka tillbaka till jobbet. När vi åkte förbi i fredags kväll så märker vi att den långa fönsterbänken i köket (2.237 mm lång) inte riktigt fyllde utrymmet under fönstren. Det visade sig att den bara är 2.200 mm lång och det var ju inte riktigt meningen. Kenneth har gett mig rätt mått och jag har lämnat dom till Slite (givetvis muntligen). Jag fick tjata på orderbekräftelsen och när den kom så missade jag att dom hade fel mått på den långa fönsterbänken. Surt...

Nu får vi beställa en ny (efter semestern) och försöka hitta en passande plats för en två meter lång stenbit...



Kommentarer
Postat av: Peron

Ser fint ut Steffe...



Lägg ut stenjävlen på blocket...

2009-07-06 @ 01:39:48
Postat av: Alina

Sweet blogg! =) Hoppas allt är bra med dig! kramar

2009-07-06 @ 02:34:56
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till!

2009-07-06 @ 02:44:55
URL: http://agh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0